Protected by Copyscape Web Plagiarism Finder

Tempahan IklanPortal

Post iklan anda di sini.Hanya RM5 / Bln untuk promosi iklan anda.Untuk iklan PERCUMA, iklan akan di post di wall/post blog. Sila tempah untuk iklan PERCUMA / berbayar.Selamat beriklan dan berkongsi disamping menambah pendapatan anda!!

TEMPAH SEKARANG

IKLAN C-POST IKLAN

Get cash from your website. Sign up as affiliate. Get cash from your website. Sign up as affiliate Earn easy money with Daceband

Selasa, 10 Ogos 2010

IKLANPORTAL PERCUMA : Bukti pendapatan

Salam ukhwah semua..
hmhh..bersawang dh nampaknya blog aku ni..maklumla..kalo dah busy,cenggini lerr...
well, aku jusn nak kongsi pendapatan side income aku...mcm side order makanan kat mcD plak...tak la besar sgt...tapi,berbaloila...dan ia semua atas usaha aku sendiri tanpa menipu..hanya dengan klik 4 advertisement anda layak ke dapat RM100 sebulan?..fikir-fikirkanlah...apa yang aku nak share, hanya 4 atau 5 klik iklan sehari boleh dapat rm15-20 sebulan...dan itu pasti..aku nak share benda baik je...tapi xla besar sangat..nama pun side income...kalau nak RM1000 ke RM10,000 sebulan,modal kena ada,masa,peluang,dan yang penting keinginan orang yang ingin buat bisnes ngan kita...kalau benda yang saya nak share ni...xperlu melibatkan orang lain pun takpe..buat sendiri-sendiri je..ada masa klik...kalo taknak takpe..hehe..tak menyusahkan sesiapa pun..untung memang la tak banyak..tapi benda ni free je daftar,tak kena bayaran apa-apa..tak rugi sesen pun...yang baiknya,anda tetap akan dibayar walau anda hanya klik 4 atau 5 klik sehari...susah ke klik 4 kali?? hehe..fikir-fikirkanlah peluang yang ada..nak seribu daya...tak nak seribu dalih..anda yang menentukanya.. semoga berjaya..

0 ulasan:

 

Friends

Protected by Copyscape Plagiarism Detector

IklanPortal.blogspot.com Copyright © 2009 Not Magazine 4 Column is Designed by hechbiey Sponsored by Dezigntuts